Η πώληση του ακινήτου σας είναι αποκλειστικά δική μας υπόθεση!

Ο 7ος λόγος για τον οποίο οι Σύμβουλοι Ακινήτων – Κτηματομεσίτες αποτυγχάνουν

Αναγνώριση Branding marketing για κτηματομεσίτες

Σιγά – σιγά αλλά σταθερά, βαδίζουμε προς το τέλος της σειράς άρθρων και video στα οποία αναλύουμε τους 10 βασικότερους λόγους για τους οποίους οι Σύμβουλοι Ακινήτων – Κτηματομεσίτες αποτυγχάνουν.

Στο σημερινό μας άρθρο θα αναλύσουμε τον 7ο λόγο. Αν θέλετε, μπορείτε να δείτε και τα παλαιότερα άρθρα μας για την αποτυχία στην οικονομική διαχείριση, την έλλειψη εκπαίδευσης και καθοδήγησης, την έλλειψη επιχειρηματικού σχεδιασμού, την αντιμετώπιση του επαγγέλματος του κτηματομεσίτη ως μερικής απασχόλησης, την έλλειψη τοπικότητας στο επάγγελμα του μεσίτη – Συμβούλου Ακινήτων και την επαγγελματική εξουθένωση του μεσίτη.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε και video στην ενότητα για Επαγγελματίες Συμβούλους Ακινήτων στο blog μας.

Εγγραφείτε στο κανάλι της YOUR HOME SOLD by CANOPUS BROKERS™ για να λαμβάνετε ενημερώσεις για κάθε νέο video που ανεβαίνει.

Η έλλειψη μάρκετινγκ & αναγνωρίσιμης επωνυμίας θα σας οδηγήσει στην αποτυχία

Το μάρκετινγκ χρησιμοποιείται για να δείξει ποιος είστε και τι προσφέρει η επιχείρησή σας. Ποια είναι η υπόσχεση που δίνετε στους πελάτες σας ; Τι μπορείτε να κάνετε γι’ αυτούς ; Σε τι διαφέρετε από κάποιον άλλο κτηματομεσίτη ;

Πολλοί agents απλά υιοθετούν το brand του γραφείου ή της εταιρίας που συνεργάζονται και αμελούν να διαφημίσουν τον εαυτό τους ως μια ξεχωριστή οντότητα. Η ισορροπία μεταξύ των δύο είναι η βέλτιστη επιλογή για την προβολή των προσόντων σας στο κοινό και τι σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό.

Οι καλοί agents ξοδεύουν περίπου 5% – 10% των προμηθειών τους για μάρκετινγκ, ενώ οι κορυφαίοι ξοδεύουν από 10% έως και 20%, ειδικά αν έχουν έντονο ανταγωνισμό στην περιοχή τους. Το μάρκετινγκ μπορεί και πρέπει να είναι και online και offline, διασφαλίζοντας ότι θα προσεγγίσετε όσο το δυνατό περισσότερους ανθρώπους, είτε χρησιμοποιούν την τεχνολογία είτε όχι.

Τι πρέπει να κάνετε ; Δημιουργήστε ένα σχέδιο μάρκετινγκ και υλοποιήστε μια στρατηγική παραγωγής επαφών

Οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να προέρχονται από διάφορες πηγές : διαφήμιση στην τοπική αγορά, επιστολές και φυλλάδια, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συστάσεις, κλπ. Η χρησιμοποίηση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ είναι απαραίτητη για την εκκίνηση της επιχείρησής σας και τη διατήρηση της με αυξανόμενη κερδοφορία στο μέλλον.

Ένα αναγνωρίσιμο brand, όπως της YOUR HOME SOLD by CANOPUS BROKERS™, σίγουρα θα σας βοηθήσει και θα σας ανοίξει πιο εύκολα και περισσότερες πόρτες, αν το χρησιμοποιήσετε σωστά και αξιοποιήσετε τα εργαλεία προβολής που σας παρέχει.

Θα πρέπει, επίσης, να επενδύσετε σε εργαλεία παραγωγής επαφών για να διασφαλίσετε ότι θα έχετε πολλαπλές πηγές πελατών. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι παραγωγής δυνητικών πελατών, από τους οποίους στο τέλος θα μπορείτε να επιλέξετε για να ευθυγραμμίσετε τις συγκεκριμένες ανάγκες σας με το προφίλ σας σαν επαγγελματίας. Π.χ. μπορείτε να στοχεύσετε σε πελάτες, ή ακίνητα επαγγελματικά, ακίνητα για ανάπτυξη, ή οικιστικά.

Ανάλογα και με την περιοχή στην οποία θα δραστηριοποιηθείτε, ο υπεύθυνος για την εκπαίδευσή σας ως νέος κτηματομεσίτης, θα σας κατευθύνει κατάλληλα.

Share it:

Compare listings

Compare
Call me back Service

Δωρεάν Οδηγός για Μεσίτες

Λάβετε δωρεάν τον πλήρη οδηγό για το μεσιτικό επάγγελμα και μάθετε για τα εξαιρετικά προγράμματα συνεργασίας που προσφέρουμε και όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να γίνετε ένας κορυφαίος μεσίτης ακινήτων μαζί μας.

ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ - EL ΟΔΗΓΟΣ

Θέλω να λάβω τον οδηγό

Αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου.

ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ REAL ESTATE AGENT