Αυτό είναι το 10ο και τελευταίο άρθρο μας της σειράς με τους 10 βασικότερους λόγους για τους οποίους οι Σύμβουλοι Ακινήτων – Κτηματομεσίτες αποτυγχάνουν.
Αν θέλετε, μπορείτε να δείτε και όλα τα παλαιότερα άρθρα της σειράς αυτής για την αποτυχία στην οικονομική διαχείριση, την έλλειψη εκπαίδευσης και καθοδήγησης, την έλλειψη επιχειρηματικού σχεδιασμού, την αντιμετώπιση του επαγγέλματος του κτηματομεσίτη ως μερικής απασχόλησης, την έλλειψη τοπικότητας του μεσίτη, την επαγγελματική εξουθένωση, την έλλειψη marketing και αναγνωρίσιμου brand, την οικοδόμηση της πελατειακής σας βάσης από τον προσωπικό σας κύκλο επαφών και την έλλειψη επικοινωνιακής οργάνωσης.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε και το σχετικό video στην ενότητα για Επαγγελματίες Συμβούλους Ακινήτων στο video blog μας.
Εγγραφείτε στο κανάλι της YOUR HOME SOLD by CANOPUS BROKERS™ για να λαμβάνετε ενημερώσεις για κάθε νέο video που ανεβαίνει.
Είναι τεράστιο λάθος να ασχολείστε με κάθε πιθανή επαφή - πελάτη ως Σύμβουλος Ακινήτων
Εάν ξοδεύετε ένα σημαντικό χρηματικό ποσό, αλλά και χρόνο, για να βρείτε πιθανούς πελάτες, είναι φυσικό να θέλετε να συνεργαστείτε με όλους αυτούς που βρέθηκαν με κάποιο τρόπο στον δρόμο σας. Αλλά είναι, επίσης, σημαντικό να έχετε υπόψη ότι δεν είναι όλοι οι υποψήφιοι πελάτες ίδιοι.
Η National Association of Realtors (NAR), μέλη της οποίας είναι τα βασικά στελέχη της YOUR HOME SOLD by CANOPUS BROKERS™, διαπίστωσε ότι το ποσοστό μετατροπής δυνητικών πελατών είναι από 0,4% έως 1,2%, πράγμα που σημαίνει ότι εάν λαμβάνετε εισερχόμενα από 100 δυνητικούς πελάτες, ενδέχεται να μπορείτε να μετατρέψετε μόνο έναν σε πραγματικό πελάτη.
Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους οι υποψήφιοι δεν μετατρέπονται σε πραγματικούς πελάτες, αλλά αυτοί οι λόγοι συχνά δεν οφείλονται σε εσάς. Οι υποψήφιοι αυτοί μπορεί να μην είναι κατάλληλοι για διάφορους λόγους, όπως π.χ. οι παράλογες προσδοκίες για την τιμή ή τον χρόνο πώλησης, η αδιαφορία, η ανεντιμότητα, η αγένεια, ή ακόμα και η ανήθικη συμπεριφορά.
Σύμβουλοι Ακίνητης Περιουσίας: Πως θα ξεχωρίσετε τους σοβαρούς πελάτες;
Μάθετε περισσότερα γι’ αυτούς και εξηγήστε τους τον τρόπο που εργάζεστε και τα όριά σας!
Ο έλεγχος των υποψηφίων πελατών είναι απαραίτητος για να αποφύγετε τη συνεργασία με αυτούς που δεν είναι έτοιμοι να κάνουν συμφωνία μαζί σας. Ερευνήστε τον πελάτη σας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν τον συναντήσετε, ώστε να γνωρίζετε κάπως το ιστορικό του και να έχετε κοινά σημεία συζήτησης.
Προγραμματίστε μια τηλεφωνική κλήση, ή ακόμα καλύτερα βιντεοκλήση, με τον υποψήφιο, για να του εξηγήσετε τη διαδικασία και να κατανοήσετε την οικονομική κατάσταση και τις απαιτήσεις του. Αυτό θα σας επιτρέψει να γνωρίσετε καλύτερα τους πελάτες σας και να νιώσετε την ειλικρίνεια, την προσωπικότητά και την σοβαρότητά τους.
Εξάλλου, το ίδιο θα κάνουν και αυτοί για εσάς και τους προτείνουμε να το κάνουν.
Μόλις κάνετε την αρχική σας συνομιλία, θα μπορείτε να κρίνετε καλύτερα εάν ο πελάτης σας αξίζει τον χρόνο και τον κόπο σας. Εάν πιστεύετε ότι ο πελάτης δεν αξίζει να τον κυνηγήσετε, τότε απλά μην το κάνετε.
Ως CEO της δικής σας επιχείρησης, μπορείτε να αρνηθείτε τις υπηρεσίες σας σε όποιον εσείς επιλέξετε, αρκεί αυτό να γίνεται με τρόπο που δεν εισάγει διακρίσεις και πάντα με ευγένεια. Με χαμηλούς τόνους, διατηρώντας τον επαγγελματισμό σας, εξηγήστε γιατί δεν μπορείτε να τον εκπροσωπήσετε. Μπορεί μερικές φορές να αισθανθείτε σαν να πετάτε λεφτά από το παράθυρο, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι έτσι. Αν κάτι δεν σαν φαίνεται ή ακούγεται καλό, τότε δεν είναι και θα φανεί σύντομα.
Είναι απαραίτητο να δώσετε προτεραιότητα στην επιχείρησή σας, η οποία πρέπει να πάει μπροστά και χωρίς τον συγκεκριμένο πελάτη. Όπως κάθε καριέρα με υψηλούς εισοδηματικούς στόχους, έτσι και η καριέρα στο real estate μπορεί να έχει τις προκλήσεις της, αλλά είναι σίγουρα ένα επάγγελμα που αξίζει τον κόπο.
Έχετε τη χαρά να βρίσκετε στους ανθρώπους το μέρος που θα αποκαλούν το «σπιτικό» τους και αυτό είναι πραγματικά ανεκτίμητο.
ΝΕΟ !!! Δεκέμβριος 2024
Δημιουργήσαμε πρώτοι τον πλήρη οδηγό για το μεσιτικό επάγγελμα τον οποίο μπορείτε να λάβετε ΔΩΡΕΑΝ απλά εισάγοντας το email σας.
ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ – EL ΟΔΗΓΟΣ
Θέλω να λάβω τον οδηγό
|
Τοπικοί Σύνδεσμοι